Monday, October 19, 2009

sonyap jo..ape kes??

salam semua..
lama bebenor aku tak sentuh blog ni..bukan merajuk pun..cume macam tak der mood nak menaip ni.
lepas en zul balik ke sarawak..memang la mood aku menjunam terpacak kt lantai..

sebelum suamikus blk ke sarawak die bawak aku pegi klinik..
sebab perut aku asik sakit jek la..sakit kt sebelah kiri..dh mcm2 klinik aku g..
last2 g klinik yang ala2 pakar la kununnye..ahaks

Pegi kali petama..doc check aku punye air kencing..
pastu die suruh dtg balik lagi seminggu untuk amik darah..
so aku dtg balik lepas seminggu untuk amik darah..
kire ni complete testing la..sume jenis cancer dalam badan aku die bole detech

tunggu punya tunggu..lebih kurang 4 hari result pun keluar.
doc call aku bgtau aku result dah boleh tgk..
jantung mcm nak gugur ni..mcm2 perasaan la yang aku rasa

tp alhamdulillah..
doc bgtau everything is ok..
even cholesterol dalam badan aku pun paras2 hidung jek..tak over the limit la..
huh..lega yang amat..
paling aku nk dengar bila doc bgtau perut aku tak der masalah..
tak der kanser usus..tak der kanser ovari..tak der kanser servix..
even breast cancer pn tak der..sume jenis kanser la aku tak der...alhamdulillah...

abis tu..aku sakit ape ni???
aku dah berabis lebih rm500 untuk check darah jek tau tp tak dapat kesan lagi..
doc kata mungkin gastrik aku yg semakin teruk..

tp skg ni alhamdulillah la..
doc bekal kn aku ubat..sekarang mcm semakin baik..**suke2..bole mkn mcm2..hihihi



ni baru separuh dr ubat yang aku mkn..
ok la..
sebenarnya hari ni aku keje half day jek..
bukan malas ok..**tp ada gak cket2 la
petang ni kul 5.40 aku punya flight ke sarawak..jumpa my luv la..hehehehe
aku cuti dari 19hb sampai 28hb..giler kuaser tak..hahahaha
sesuka ati aku jek kn nk cuti..
to en boss..kalau2 u tak suka i kje u fired jek i..hahahaa..verlagak ye

hati berbunga2 ni nk jumpa en zul..
hehehe...ok la..
bye2

2 comments: