Thursday, December 31, 2009

anniversary party

hai..hai..
minggu lepas hari jumaat malam sabtu aku dan hubby buat cket makan-makan untuk famili aku sempena our 1st anniversary.bukan tu jek, niat aku nak jumpa sume adik beradik aku sebelum aku berangkat ke sarawak.lepas ni confirm 3 bulan baru dapat balik kg. sedey..huhu
jom la tengok gambar2 masa kejadian..




gambar wajib ni..rasa macam kawin lg sekali plak..huhu


antara menu..spaghetti dan laksa johor..yang ni aku masak sendiri


nasi beriani gam..kambing dan ayam..yang ni beli..hahaha


paling dapat sambutan..pizza hut..


last..but not least..blueberry cake..sedapnye


majlis abis lebih kurang pukul 11 malam..terima kasih pada sume famili dan paling best dapat hadiah dari kak Ngah aku..thanks Ngah..mmuah.

2 comments:

  1. makusu..kt blakang 2 pic sape ye?yg cun 2..tgantung kt dinding umah atuk...wawawawa...
    mama bg ape?makusu nk duk swk dh ke?olor...sdeynye...macik ksygnku...

    ReplyDelete
  2. hahahha...perasan.
    mama bg lampu tido.
    byk la ko punye ksygn..mksu dh kt srwk ni,bulan 3 br blk.

    ReplyDelete