Wednesday, July 1, 2009

aku nk jugak...

tak kira..tak kira...nak jugak
hahahha...akhirnye aku ada gak blog.sblum ni asik laa baca blog kengkawan.arini tercetus la evolusi baru dalam diri aku..hihihi..
bukan ape..sebelum ni tulis dalam diari.sekarang ni al maklum la dah semakin maju.kang kalau aku bg tgk kengkwn diari tu maunye diorg gelak sampai tergolek2.cian aku tau..
so...buat pertama kalinye ni aku xtau nk tulis ape.ermmm...nk cari idea dulu
kang klu dh dpt aku post lg k..nk p cilok idea ni.
babai..

2 comments:

  1. YeZZZZ

    Aku yg 1st...

    Sile bace komen aku pasal pompuan ni...

    Obviously memang minat merah, minat shopping and pastu suke pukul orang x tentu pasal...

    Anyway...welcome to blogging world...

    Cilok idea bule..tp kene mintak permission ye...

    ReplyDelete
  2. hahahha...hampeh ko lex.
    mn ad pukul org,pukul ko jek.

    ReplyDelete