Tuesday, July 28, 2009

doakan yang terbaik..

* Huhu..ngn muka tak malu aku pinjam skjp paper ni.

pernah terbaca tak artikel ni? kat harian metro 26 Julai lepas. aku pun tekejut ala2 beruk bl baca. budak dlm paper ni adalah cucu kpd jiran aku (merangkap anak saudara abg ipa aku). nama die Farina.die ni slalu gak dtg umah aku bli jajan kt kedai mak aku time die blk umah atuk die.
meh aku cite cket kejadian yg menyayat ati tu..
Farina ni nk g skolah tgh tggu bas skolah dpn umah. mak die tgh tgk die la dr umah..
tiba2 mak die ternmpak Farina diheret satu treler panjang. cube la kwn2 bygkn kejadian tu berlaku dpn mata mak die sndiri.
amik masa 10min utk kuakn Farina dr bwh treler tu. skg ni yg aku sgt tak puas ati bila pemandu treler tu langsung tak bertanggungjwb. cube la klu ank die yang kne mcm tu??ape die rs agaknye ek??
ahad lps akak aku ad melawat die kt hospital. skg Farina masih dirawat kt ICU. still tak sedar lagi masih koma. ada pendarahan teruk dalam otak. doc pn bgtau kat kuage die keadaannya 50-50.
so sbg manusia yang berperi kemanusiaan sama2 la kite doakan yang terbaik utk Farina.


3 comments:

  1. Bodo btl driver treler tuh...

    mmg bodo..sengal..bangang...b*bi...bebal..

    **rase-rase leh lepas ke komen cengginih?**

    ReplyDelete
  2. uiks..sgt lah boleh
    sape yg tak sakit ati klu perangai mcm b@b@
    heheheh

    ReplyDelete
  3. erkkhhhh...

    driver tu kompom mambang mabok minom brandi tuh..

    cis dan cisssss...sekali lagi cisssss...

    ciskek!

    ReplyDelete