Tuesday, July 14, 2009

aku yang sakit..

ha..post kli ni aku nk cite bab kesihatan..
sebagai wanita kite sangat2 digalakkn utk jg kesihatan nk2 lps kwin ni mcm2 la penyakit yg aku dgr.mmbuatkn aku takut sesngt. klu dulu sblm kwin aku xdernye kisah psl sakit2 ni..tp skg sakit sikit jek aku dh g klinik.kdg2 smpai smggu 2x tuh..hehehehe..

ekceli last week aku rs cam sakit perut sblh kiri. mcm gastrik mcm bukan aku pn xpasti. then aku g klinik. doc kata ad infection cket. die bg antibiotik.. aku dh mkn abis dh still ad rs2 lg. last saturday aku g klinik tu blk. then doc tu ckp aku mungkin gastrik dh tahap yg teruk sbb dh ad pendarahan. kire perut aku dh luka la sbb tu berdarah. huh..berpeluh2 aku bl dgr. doc tu bg aku tempoh klu xok lg aku kne wt test..

lps kwin ni mmg aku sngt2 jga kesihatan aku. dr segi dlmn mahupun luaran. kwn aku, Joice..suggest kt aku mkn bird's nest. lps die explain ngn aku psl benda ni aku skg dh amik benda ni smggu dlm 2 or 3x. klu xsempat nk minum kt umah aku mkn kt tpt kje yg jenis candy ni yg my b bli 4 kotak ni (harga dlm rm32 sekotak 100gm ni klu xsilap).




* rasanya tak bape nk sedap..tp dh my b bli mkn jek la..halal tau nie

2 comments:

  1. Aish...kalo sakit perut ni da lain macam jek...tanda-tanda nak dapat baby kot? huhuhu...

    ReplyDelete