Wednesday, August 12, 2009

jom layannnn...

hye..
hari ni mood so-so..
malam td br balik dari sarawak..
tak best tul..
tinggal la en zul..huaaaaaaaaa
kire banjir la jugak airport sibu semalam..*banjir ngn air mata aku

dalam pangkuan en zul..auwww...dlm speedboat


aku sampai JB kul 7.40pm...
abg pilot tu bwk laju la pulak..
patutnye sampai 7.55pm
huh..
tak pela janji aku sampai dengan selamat..



ok la..
post kali ni aku nk share la ape yang aku buat sbg isteri mithali..
hua hua hua...jgn marah haa..
lps en zul g kje tu aku sorg2 la kt umah
aje bosan la pulak..


kt bawah ni ada gambar2 antara hidangan aku untuk suami tercinta...ahaks
ada yang tak sempat nk amik gambar...dah kene serang
lapar tahap rakus la tu..
ok...jom layannnn



nasi ayam.... yang ni kene komen cket ngn en zul. huaaaa...


sarapan pagi....kue teow goreng..sedap kata en zul


ha yang ni mmg aku geram..en zul beli en ketam. hidup plak tu. sehari tak mati2. tgk la tu smpai tingkap die nak naik. aku aje bergaduh jek ngn en ketam ni


padan muka ko en ketam...dh jadi santapan kitorg..ketam masak lemak cili api..berapiii


lempeng mkn ngn kari ayam...niat di hati nk masak roti jala. skali jala aku tak jadi..last2 jadi lempeng. sdp jugak kata en zul



ape2 pun alhamdulillah..

jadi gak plan aku nak masak2 utk en zul.

harap2 en zul puas hati dengan ape yang dh aku buat untuknyer..

sekiranya ada ape2 kekurangan harap di ampunkn..

ampun patik tuanku..







2 comments:

  1. uik? makan ketam idop? ngee..ngeri seh...huhuhu...

    ReplyDelete
  2. hahahha
    pengalaman ngeri siot
    ketam tu mmg byk dosa sbb susah sgt nk mati

    ReplyDelete