Monday, August 10, 2009

kronologi...sesi merisik

hari ini...

10 ogos 2009 genap setahun aku pakai cincin risik ni..

hari ini..

10 ogos 2008 keluarga en zul datang merisik aku lepas zohor..

terkejut beruk aku masa tu..

kuage aku pn sendiri macam tak percaya..

ingatkn main2..rupa2nyer betul..

ni la die namanye JODOH..

mmg aku tak sangka semua ni berlaku begitu cepat..


hari ni jugak la pada tahun lps aku berjumpa kuage bakal mertua buat pertama kalinyer..

takut memang la takut..

tuhan jek yang tau dalam hati ni...

yela...

mana la tau kot2 bakal mertua aku ni tak berkenan ngn aku..

tapi alhamdulillah...

semuanya berjalan lancar..

majlis pertunangan pun dh ditetapkan..

alhamdulillah...

akhirnye aku menjadi miliknya..

syukur..
eh lum lagi daaa...
baru merisik...tunang pun belum
aje gatal jek bunyinyer..
hehehhehe...

ni la cincin merisiknyer... dh setahun pn tersarung kt jari aku

2 comments:

  1. Ala..dak rem memang gatal pe...

    huahuahuahua...

    ReplyDelete
  2. ceh..
    mmg dr dulu aku mmg gatal kn..
    tp skg dh abis dh gatalnyer
    hahahha

    ReplyDelete