Friday, August 21, 2009

selamat berpuase..

alhamdulillah...
tahun ini kite jumpa lagi untuk sama2 menjalankan ibadah puasa..
maknanya Allah swt masih memberi peluang untuk beribadah kepadaNya..
dikesempatan ini saya **tetiba jd baik la plak**..
nak mohon ampun dan maaf klu ada salah dan silap pada sume kwn2..
yang dah singgah kt blog ni..
mn la tau ada yang tak senang dgn ayat2 saya ni..mtk maap la ek..
bkn raya jek tau mintak maap..
kita sama2 berharap ramadhan kali ni kite dpt menjalanknnye dgn penuh kesyukuran dan keinsafan..
bila dh start puase ni ad byk la benda yang bermain2 kt kepala ni kn??
antaranye.....**yg bermain kt kepala hotak aku sbnrnye**
  1. baju raya dh siap lum ek?
  2. kuih raya nk buat ke beli ek?
  3. ada tak brg2 umah yang nk kne ganti ek?langsir ke..sofa ke..
  4. bape ek budget nk bg budak2 ni duit raya?
  5. nk raya kt mn tahun ni??

**bp byk ek daa

ha..tu la perempuan..

byk sgt benda dlm pikiran bila dh start nk pose....**bkn pk nk pose pk nk raya yg lebih**

tp tu la...kite kene ada perubahan..

klu dulu terawih rongak2..

tahun ni klu bole jgn ler rongak2...**uik mcm aku jek tuu?huahuahua**

apa2 pun yang kite rancang dan kite buat jgn la keterlaluan..

elakkan pembaziran..

yang penting kite jlnkn ibadah ini dgn ikhlas utk beribadah kepadaNya..

semoga kite sama2 dpt keredhaan dariNya..insyaallah..

selamat berpuase...

4 comments:

  1. bagus2.. tepuk tepuk..

    ReplyDelete
  2. Tepuk ape ni?

    Tepuk tgn ke ape???

    Jeng..jeng...huhuhuhu

    ReplyDelete